توصیه هایی برای کاهش استرس

۱- یاد بگیرید که برنامه ریزی کنید
۲-محدودیت ها و ضعف های خود را بشناسید و آنها را قبول کنید.
۳-یاد بگیرید که در زندگی بازی ، تفریح و سرگرمی داشته باشید.
۴- شخص مثبتی باشید.
۵-یاد بگیرید که گذشت داشته باشید و دیگران و عقاید آنها را تحمل کنید .
۶- از رقابت ها و چشم و هم چشمی های بیجا و غیر ضروری پرهیز کنید.
۷- یاد بگیرید که روش شما برای استراحت و آرامش ،منظم و عاری از داوری های آرام بخش و مسکن باشد.
۸- مشکلات و مسائل خود را در درون خود نگه ندارید.
۹- تفکر خود را عوض کنید

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Post

استاتین ها ممکن است خطر ابتلا به سرطان را از طریق مکانیسم های جدا از کلسترول کاهش دهند!استاتین ها ممکن است خطر ابتلا به سرطان را از طریق مکانیسم های جدا از کلسترول کاهش دهند!

▫️مطالعه ای جدید در eLife (http://dx.doi.org/10.7554/eLife.57191) منتشر شده است ، می گوید داروهای کاهش دهنده کلسترول به نام استاتین ها ممکن است خطر سرطان را از طریق مسیری غیر مرتبط

شیوع «آنفلوآنزای معده» در فصل بهارشیوع «آنفلوآنزای معده» در فصل بهار

▫️برخی بیماری‌ها مانند آنفلوآنزای معده با گرم‌شدن هوا شیوع بیشتری پیدا می‌کند و افراد مستعد را در معرض خطر قرار می‌دهد. ▫️به گزارش روز شنبه پایگاه خبری کلینیک مایو، آنفلوآنزای