خستگی غیر طبیعی از علائم بیماری‌های قلبی است!

▫️مطالعات محققان دانشکده پزشکی جان هاپکینز در بالتیمور نشان می‌دهد افرادی که پس از یک فعالیت سبک به سرعت خسته می‌شوند، بیشتر در معرض بیماری‌های قلبی هستند.
▫️به گزارش پایگاه خبری مدیکال نیوز، محققان با استفاده از دو فرمول متفاوت خطر ۱۰ ساله ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته مغزی داوطلبان را برآورد کردند. پس از ۴.۵ سال بعد، با استفاده از یک آزمایش پیاده روی سبک همان افراد را مورد ارزیابی قرار دادند و خستگی آنان را بررسی کردند.
▫️نتایج نشان داد افرادی که امتیاز بیشتری برای ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی داشتند، پس از فعالیت فیزیک سبک بیشتر خسته شدند. محققان معتقدند خستگی غیر طبیعی و بیش از حد می‌تواند از علائم بیماری‌های قلبی در آینده باشد و باید جدی گرفته شود.
▫️بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت، بیماری‌های قلبی عروقی علت اصلی مرگ و میر در سراسر جهان بوده و رو به افزایش است و برآورد می‌شود از ۱۵.۹ میلیون مرگ در سال ۲۰۱۶ میلای، به ۲۳.۶ میلیون در سال ۲۰۳۰ میلادی برسد.
– بر اساس این آمار، تغذیه سالم و حداقل ۱۵۰ دقیقه فعالیت سبک ماننده پیاده روی در هفته برای سلامت قلب ضروری است.
▫️نتایج این مطالعه در نشریه
American Heart Association
منتشر شده است.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گوشت قرمز خطر ابتلا به بیماری های قلبی را از طریق باکتری های روده ای افزایش می دهد!گوشت قرمز خطر ابتلا به بیماری های قلبی را از طریق باکتری های روده ای افزایش می دهد!

▫️محققان موفق به کشف دلایلی شدند که نشان می دهد رژیم غذایی گوشت قرمز چگونه با باکتری های روده ای در ارتباط است و می تواند خطر ابتلا به بیماری

مصرف روزانه آسپرین خطر خونریزی شدید را به همراه دارد!مصرف روزانه آسپرین خطر خونریزی شدید را به همراه دارد!

▫️محققان در #بریتانیا، در تحقیق گسترده‌ای اطلاعات بیش از ده‌ها آزمایش بالینی مختلف را مورد بررسی قرار دادند و نتیجه گرفتند که مصرف روزانه قرص آسپرین ممکن است بیشتر از